nybjtp

Analisi di u mercatu di l'elettronica di cunsumu in India

U mercatu indianu di l'elettronica di cunsumu hè in rapida crescita, in particulare in u campu di i televisori è di i so accessori. U so sviluppu presenta caratteristiche strutturali è sfide distinte. Quì sottu hè un'analisi chì copre a dimensione di u mercatu, u statu di a catena di furnimentu, l'impatti pulitichi, e preferenze di i cunsumatori è e tendenze future.

I. Dimensione di u mercatu è putenziale di crescita

U mercatu indianu di l'elettronica di cunsumu duveria ghjunghje à 90,13 miliardi di dollari entro u 2029, cù un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 33,44%. Mentre u mercatu di l'accessori TV hà una basa relativamente chjuca, a dumanda di dispositivi intelligentiAccessori TVhè in crescita significativa. Per esempiu, u mercatu di i stick TV intelligenti duveria ghjunghje à 30,33 miliardi di dollari entro u 2032, crescendu à un ritmu annuale di 6,1%. U mercatu di i telecomandi intelligenti, valutatu à 153,6 milioni di dollari in u 2022, duveria aumentà à 415 milioni di dollari entro u 2030. Inoltre, u mercatu di i set-top box ghjungerà à 3,4 miliardi di dollari entro u 2033, cù un CAGR di 1,87%, guidatu principalmente da a trasfurmazione digitale è a pupularizazione di i servizii OTT.

II. Statu di a catena di furnimentu: Forte dipendenza da l'impurtazioni, debulezza di a fabricazione naziunale

L'industria televisiva indiana hè di fronte à una sfida critica: una forte dipendenza da l'impurtazioni per i cumpunenti principali. Più di l'80% di e parti chjave cum'è i pannelli di visualizazione, i chip di driver è e schede di alimentazione sò furnite da a Cina, cù i pannelli LCD chì rapprisentanu solu u 60% di u costu tutale di pruduzzione di TV. A capacità di pruduzzione naziunale per tali cumpunenti in India hè guasi inesistente. Per esempiu,schede madrièmoduli di retroilluminazioneI televisori assemblati in India sò principalmente furniti da venditori cinesi, è alcune cumpagnie indiane importanu ancu stampi di conchiglia da Guangdong, Cina. Questa dipendenza rende a catena di furnimentu vulnerabile à l'interruzioni. In u 2024, per esempiu, l'India hà impostu dazi antidumping (da 0% à 75,72%) nantu à i circuiti stampati (PCB) cinesi, aumentendu direttamente i costi per l'impianti di assemblaggio lucali.

Malgradu u lanciu da u guvernu indianu di u schema di Incentivu Legatu à a Produzione (PLI), i risultati restanu limitati. Per esempiu, a joint venture di Dixon Technologies cù a HKC cinese per custruisce una fabbrica di moduli LCD hè sempre in attesa di l'approvazione di u guvernu. L'ecosistema di a catena di furnimentu naziunale di l'India hè immaturu, cù costi logistichi 40% più alti chè in Cina. Inoltre, u tassu di valore aghjuntu lucale in a fabricazione di elettronica indiana hè solu di u 10-30%, è l'equipaggiamenti critichi cum'è e macchine di piazzamentu SMT dipendenu sempre da l'impurtazioni.

III. Fattori di pulitica è strategie di marca internaziunale

U guvernu indianu prumove a fabricazione naziunale per mezu di aghjustamenti tariffarii è di u schema PLI. Per esempiu, u bilanciu 2025 hà riduttu i dazi d'importazione nantu à i cumpunenti di i pannelli TV à 0% mentre hà aumentatu i tariffi nantu à i schermi piatti interattivi per prutege l'industrie naziunali. Marche internaziunali cum'è Samsung è LG anu rispostu in modu proattivu: Samsung pensa à spustà una parte di a so pruduzzione di smartphone è TV da u Vietnam à l'India per sfruttà i sussidi PLI è riduce i costi; LG hà custruitu una nova fabbrica in Andhra Pradesh per pruduce cumpunenti per l'elettrodomestici cum'è i compressori di i climatizzatori, ancu s'è i progressi in a lucalizazione di l'accessori TV restanu lenti.

Tuttavia, e lacune tecnologiche è l'infrastrutture di supportu inadeguate impediscenu l'efficacità di e pulitiche. A Cina hà digià pruduttu in massa pannelli Mini-LED è OLED, mentre chì l'imprese indiane anu difficultà ancu cù a custruzzione di camere bianche. Inoltre, a logistica inefficiente di l'India allunga u tempu di trasportu di i cumpunenti à trè volte quellu di a Cina, erodendu ulteriormente i vantaghji di costu.

IV. Preferenze di i cunsumatori è segmentazione di u mercatu

I cunsumatori indiani mostranu mudelli di dumanda dicotomichi:

Dominanza di u segmentu ecunomicu: e cità di Tier-2, Tier-3 è e zone rurale preferiscenu televisori assemblati à pocu costu, basendu si nantu àCKDKit (Completamente Smontati) per riduce i costi. Per esempiu, e marche indiane lucali assemblanu televisori cù cumpunenti cinesi impurtati, cù prezzi chì i so prudutti sò 15-25% più bassi cà e marche internaziunali.

Ascesa di u segmentu premium: E classi medie urbane cercanu televisori 4K/8K è accessori intelligenti. I dati di u 2021 mostranu chì i televisori di 55 pollici anu vistu a crescita di vendite più rapida, cù i cunsumatori chì optanu sempre di più per accessori cum'è soundbar è telecomandi intelligenti. Inoltre, u mercatu di l'elettrodomestici intelligenti cresce di u 17,6% annu, stimulendu a dumanda di telecomandi cuntrullati da a voce è dispositivi di streaming.

V. Sfide è Tendenze Future

Colli di buttiglia di a catena di furnimentu: A dipendenza à cortu termine da a catena di furnimentu di a Cina ferma inevitabile. Per esempiu, l'impurtazioni di pannelli LCD cinesi da parte di l'imprese indiane sò aumentate di u 15% annantu à l'annu precedente in u 2025, mentre chì a custruzzione di fabbriche di pannelli naziunali hè sempre in fase di pianificazione.

Pressione per l'aghjurnamenti tecnologichi: Mentre a tecnulugia di visualizazione mundiale evolve versu Micro LED è 8K, l'imprese indiane rischianu di rimanere ulteriormente indietro per via di investimenti insufficienti in R&S è riserve di brevetti.

Pulitica è EcosistemabattagliaU guvernu indianu deve truvà un equilibriu trà a prutezzione di l'industrie naziunali è l'attrazione di investimenti stranieri. Mentre u schema PLI hà attrattu investimenti da cumpagnie cum'è Foxconn è Wistron, a dipendenza da l'equipaggiamenti chjave impurtati persiste.

Prospettive future: U mercatu indianu di l'accessori TV seguirà una strada di sviluppu à doppia via - u segmentu ecunomicu continuerà à dipende da a catena di furnimentu di a Cina, mentre chì u segmentu premium puderia sfondà gradualmente per via di cullaburazioni tecniche (per esempiu, a cullaburazione di Videotex cù LG per pruduce TV WebOS). Se l'India pò rinfurzà a so catena di furnimentu naziunale in 5-10 anni (per esempiu, custruendu fabbriche di pannelli è cultivendu talenti di semiconduttori), puderia acquistà una pusizione più significativa in a catena industriale mundiale. Altrimenti, resterà un "centru di assemblaggio" à longu andà.

 

 


Data di publicazione: 21 d'aostu 2025