nybjtp

Strategie per e cumpagnie di cummerciu esteru cinesi per affruntà l'aumentu di i tariffi americani

Strategie per e cumpagnie di cummerciu esteru cinesi per affruntà l'aumentu di i tariffi americani (3)

Sfondate:
Ghjovi, Pechino hà criticatu a decisione di Washington di trasfurmà i tariffi in armi per esercitare a massima pressione è circà guadagni egoisti dopu avè aumentatu i tariffi nantu à a Cina à u 125%, ribadendu a so risoluzione di luttà finu à a fine. "A Cina ùn vole micca luttà una guerra tariffaria o una guerra cummerciale, ma ùn averà paura quandu si presentanu", hà dettu u portavoce di u Ministeru di l'Affari Esteri Lin Jian, aghjunghjendu chì a Cina ùn starà micca à sente è ùn lascerà micca chì i diritti è l'interessi legittimi di u populu cinese sianu privati.

U presidente di i Stati Uniti Donald Trump hà annunziatu una pausa di 90 ghjorni nantu à i tariffi per a maiò parte di i paesi, eccettu a Cina, chì i so tariffi hà aumentatu à 125 per centu mercuri per via di ciò ch'ellu hà accusatu di "mancanza di rispettu". A pratica di i Stati Uniti d'abusà di i tariffi hè per interessi egoisti, chì anu violatu seriamente i diritti è l'interessi legittimi di diversi paesi, anu viulatu e regule di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu è u sistema cummerciale multilaterale basatu nantu à e regule, è ancu anu destabilizatu l'ordine ecunomicu mundiale, hà dettu Lin in una cunferenza stampa quotidiana. Washington hà messu i so interessi sopra l'interessi publichi di a cumunità internaziunale, hà servitu i so interessi egemonichi à spese di l'interessi legittimi di u mondu sanu, hà dettu, aghjunghjendu chì questu scontrarà una più forte opposizione da a cumunità internaziunale. Piglià e contromisure necessarie per oppone si à u bullying di i Stati Uniti serve micca solu à salvaguardà a suvranità, a sicurezza è l'interessi di sviluppu di a Cina, ma ancu à sustene l'equità è a ghjustizia internaziunale, è à salvaguardà l'interessi cumuni di a cumunità internaziunale, hà dettu Lin. A pratica di i Stati Uniti ùn vince alcun sustegnu di u populu è finirà in fallimentu, hà aghjustatu. In risposta à a quistione di s'ellu ci hè una negoziazione trà a Cina è i Stati Uniti in quantu à a questione di i tariffi, Lin hà dettu chì se i Stati Uniti volenu veramente parlà, devenu mustrà un'attitudine d'uguaglianza, rispettu è benefiziu mutuale. "Fà pressione, minaccià è estorcere a Cina ùn hè micca u modu ghjustu per trattà cun noi", hà dettu.

Strategie per e cumpagnie di cummerciu esteru cinesi per affruntà l'aumentu di i tariffi americani (2)

Strategia:
1. Diversificazione di u mercatu
Esplora i mercati emergenti: Aumenta l'attenzione nantu à l'UE, l'ASEAN, l'Africa è l'America Latina per riduce a dipendenza da u mercatu americanu.
Participà à l'iniziativa Belt and Road: Sfruttà u sustegnu puliticu per espande l'attività in i paesi partenarii.
Sviluppà u cummerciu elettronicu transfrontalieru: Aduprate piattaforme cum'è Amazon è TikTok Shop per ghjunghje direttamente à i cunsumatori mundiali.

2. Ottimizazione di a catena di furnimentu
Trasferisce a pruduzzione: Stallàfabbricheo partenariati in paesi à tariffe basse cum'è Vietnam, Messicu o Malesia.
Lucalizà l'approvvigionamentu: Uttene materiali in i mercati di destinazione per evità barriere tariffarie.
Migliurà a resilienza di a catena di furnimentu: Custruisce una catena di furnimentu multiregionale per riduce a dipendenza da un mercatu unicu.

3. Aghjurnamentu di u produttu è Branding
Aumentà u valore di u produttu: Passà à prudutti di grande valore (per esempiu, dispositivi intelligenti, energia verde) per riduce a sensibilità à u prezzu.
Rinfurzà a marca: Custruisce marche dirette à u cunsumadore (DTC) via Shopify è u marketing di e rete suciale.
Stimulà l'innuvazione in R&S: Migliurà a cumpetitività tecnologica per distingue si in u mercatu.

4. Strategie di Mitigazione Tariffaria
Sfruttate l'Accordi di Liberu Scambiu (ALS): Aduprate RCEP, l'ALS Cina-ASEAN, ecc., per riduce i costi.
Trasbordu: Trasportu di merci attraversu paesi terzi (per esempiu, Singapore, Malesia) per mudificà l'etichette d'origine.
Dumandate esenzioni tariffarie: Studiate e liste d'esclusione di i Stati Uniti è aghjustate e classificazioni di i prudutti se pussibule.

5. Supportu à a pulitica di u guvernu
Massimizà i rimborsi fiscali à l'esportazione: Aduprate e pulitiche di rimborsu fiscale à l'esportazione di a Cina per riduce i costi.
Monitorà e pulitiche di sustegnu cummerciale: Prufittate di sussidi, prestiti è incentivi guvernamentali.
Unisciti à e fiere cummerciale: Espandite e rete di clienti per mezu di eventi cum'è a Fiera di Canton è a China International Import Expo (CIIE).

Strategie per e cumpagnie di cummerciu esteru cinesi per affruntà l'aumentu di i tariffi americani (1)


Data di publicazione: 10 d'aprile di u 2025