U Display à Cristalli Liquidi (LCD) hè un dispositivu di visualizazione chì usa a tecnulugia di trasmissione di cuntrollu di cristalli liquidi per ottene una visualizazione à culori. Hà i vantaghji di dimensioni ridotte, pesu ligeru, risparmiu energeticu, bassa radiazione è facilità di purtabilità, è hè largamente utilizatu in televisori, monitor, laptop, tablette, smartphone è altri campi.Avà parechjicumpagnie eccellere in u campu di a televisione.
L'LCD hè natu in l'anni 1960. In u 1972, S.Kobayashi in Giappone hà fattu per a prima volta un difettu - senza difettiSchermu LCD, è dopu Sharp è Epson in Giappone l'anu industrializatu. À a fine di l'anni 1980, u Giappone hà ammaestratu e tecnulugie di pruduzzione di STN - LCD è TFT - LCD, è i televisori à cristalli liquidi anu cuminciatu à sviluppassi rapidamente. Più tardi, a Corea di u Sud è Taiwan, a Cina sò ancu entrate in questa industria. Intornu à u 2005, a Cina cuntinentale hà seguitu. In u 2021, u vulume di pruduzzione di schermi LCD cinesi hà superatu u 60% di u vulume di spedizioni mundiali, facendu di a Cina a prima in u mondu.
L'LCD mostranu l'imagine prufittendu di e caratteristiche di i cristalli liquidi. Utilizanu una suluzione di cristalli liquidi trà dui materiali polarizanti. Quandu una corrente elettrica passa per u liquidu, i cristalli sò riorganizzati per ottene l'imagine. Sicondu l'usu è u cuntenutu di visualizazione, l'LCD ponu esse divisi in segmentu - tipu, puntu - tipu di caratteru di matrice è puntu - tipu di grafica di matrice. Sicondu a struttura fisica, sò divisi in TN, STN, DSTN è TFT. Frà questi, TFT - LCD hè u dispusitivu di visualizazione principale.
Data di publicazione: 22 settembre 2025

