Da u 12 à u 18 di ferraghju di u 2025, l'elettronica è l'apparecchi elettrici di Sichuan junheng tai, u principale fabricatore di l'elettronica di a Cina in a cità di Chengdu, hà recentemente participatu attivamente à l'attività di scambiu elettronicu in Sudafrica è Kenya. A cumpagnia hà mandatu una delegazione di esperti tecnichi è amministratori per fà un scambiu approfonditu di opinioni è discute a cooperazione cù rapprisentanti di l'imprese è u guvernu lucale.


Durante l'avvenimenti di scambiu in Sudafrica è Kenya, l'elettronica è i dispositi elettrici di Sichuan junhengtai dimustranu e so ultime tecnulugia è prudutti in u campu di i prudutti elettronici. A delegazione hà ancu avutu un scambiu approfonditu di opinioni è negoziazioni nantu à a cooperazione trà e duie parti in i campi di ricerca è sviluppu di tecnulugia, produzzione è espansione di u mercatu. I partiti anu discututu bè u putenziale di a cooperazione futura in u campu di a produzzione elettronica è hà righjuntu una quantità di intenzioni nantu à a cooperazione.
Sichuan junhengtai l'elettronica è i dispositi elettrichi hà dettu chì a participazione à l'avvenimenti di scambiu elettronicu in Sudafrica è Kenya hè una misura impurtante per a cumpagnia di risponde attivamente à l'iniziativa di a cintura naziunale è a strada è espansione u mercatu internaziunale. A cumpagnia hà da cuntinuà à aumentà l'investimentu in u mercatu africanu, rinfurzà a cuuperazione cù l'imprese lucali, prumove inseme u sviluppu di i prudutti elettronichi è dà una cuntribuzione positiva à u sviluppu ecunomicu lucale.

A participazione à i scambii elettroni in Sudafrica è in Kenya ùn solu aiutà à Sichuan junhengtai per espansione u mercatu internaziunale, ma ancu injecter nova energia in u sviluppu internaziunale di l'industria elettronica cinese. Hè previstu chì i sforzi cumuni di i dui lati utteneranu novi risultati di a cooperazione è apre un novu spaziu per u sviluppu di l'industria elettronica.


Tempu di Postu: Mar-12-2025