A 138a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina (Fiera di Canton) hè stata aperta in Guangzhou u 15 d'ottobre. A superficia d'esposizione di a Fiera di Canton di quest'annu righjunghje 1,55 milioni di metri quadrati. U numeru tutale di stand hè 74.600, è u numeru di imprese participante supera i 32.000, tramindui righjunghjendu livelli record, cù circa 3.600 imprese chì facenu u so debuttu. Vale a pena nutà chì a gamma di imprese di alta qualità à a Fiera di Canton di quest'annu hè stata significativamente aghjurnata. U numeru di imprese di alta qualità cù tituli cum'è high-tech, specializata è sofisticata, è unica...Campionehà superatu i 10 000 per a prima volta, righjunghjendu un record, chì rapprisenta u 34% di u numeru tutale di espositori d'esportazione. 353 000 prudutti intelligenti seranu esposti in situ.
In quantu à i temi di l'area espositiva, a Fiera di Canton di quest'annu hà messu in opera per a prima volta una Zona Medica Intelligente, attraendu 47 imprese cum'è robot chirurgichi, monitoraghju intelligente è dispositivi indossabili per participà, mettendu in mostra megliu i prudutti è e tecnulugie avanzate in u campu medicu cinese. A Zona di Robot di Serviziu hà introduttu 46 imprese principali in l'industria, chì esponenu robot umanoidi, cani robot, ecc., cultivendu novi punti culminanti in u sviluppu di u cummerciu esteru.
A scala di l'attività di lanciu di novi prudutti à a Fiera di Canton di quest'annu hè stata ulteriormente allargata, cù u numeru di sessioni chì supera e 600, un aumentu mese dopu mese di u 37%. Trà questi prudutti appena lanciati, u 63% applica tecnulugie innovative, quasi a metà hà ottenutu aghjurnamenti funziunali, è l'applicazione di materiali verdi, à bassu carboniu è innovativi rapprisenta una proporzione relativamente grande, dimustrendu pienamente a vitalità innovativa di u cummerciu esteru di a Cina.
Sicondu a situazione di pre-registrazione, u numeru di e principali imprese acquirenti chì si prevede assisteranu à a fiera di quest'annu supera i 400. Attualmente, 207.000 cumpratori da 217 mercati d'esportazione si sò pre-registrati, un aumentu mese dopu mese di u 14,1%. Trà questi, u numeru di cumpratori da l'Unione Europea, i Stati Uniti è i paesi di l'iniziativa Belt and Road hè aumentatu significativamente.
I ghjurnalisti anu nutatu chì a Fiera di Canton di quest'annu hà lanciatu una quantità di nuove iniziative di servizii digitali. In termini di trasfurmazione di certificati, cuncentrandosi nantu à i bisogni di i cumpratori stranieri per "uttene certificati rapidamente, fà menu commissioni è fà menu sforzi", 100 macchine di certificati self-service sò state messe in usu in a sala espositiva, è 312 finestrelle manuali sò state aghjurnate à finestrelle self-service. I cumpratori anu solu bisognu di scansà i so passaporti o codici di ricevuta, è ponu uttene i so certificati subitu in solu 30 secondi, radduppiendu a velocità di emissione di i certificati. À u listessu tempu, a Fiera di Canton di quest'annu hà realizatu a gestione di i certificati di l'espositori è di i certificati di i rappresentanti di l'espositori attraversu l'app "Canton Fair Supplier" per a prima volta. Finu à avà, più di 180.000 persone anu presentatu cù successu e dumande.
À u listessu tempu, a Fiera di Canton di quest'annu hà ottenutu per a prima volta a "navigazione à livellu di stand". In 10 sale espositive pilotu, attraversu a navigazione in tempu reale di l'app "Fiera di Canton" o cù l'aiutu di a macchina di navigazione di stand integrata in a sala espositiva, u percorsu di caminata ottimale pò esse generatu rapidamente, realizendu una guida precisa da a "sala espositiva" à u "stand".U seguente hèFoto di a cumpagnia JHTè Certificatu di Certificazione di Sistemi di Gestione di a Qualità.
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2025


