nybjtp

SCHEDA TV LED 42INCH TP.V56.PB801

SCHEDA TV LED 42INCH TP.V56.PB801

Descrizione breve:

U TP.V56.PB801 hè una scheda madre avanzata di TV LCD all-in-one pensata per schermi 43-inch. Stu mudellu hè cuncepitu per offre una sperienza di visualizazione perfetta cù u so supportu per a risoluzione Full HD 1080p. Dispone di un cuncepimentu amichevule chì permette una cunfigurazione faciule di i paràmetri di u screnu cù un telecomando, facendu accessibile per l'utilizatori chì ùn anu micca familiarizatu cù l'intricacies di l'hardware TV.


Dettagli di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

A scheda madre TP.V56.PB801 hè dotata di un processore Rockchip RTD2982 è memoria DDR3, assicurendu un funziunamentu fluidu è supportu per a riproduzione di video in alta definizione è a decodificazione audio. Include una varietà di interfacce di input è output, cum'è HDMI, USB, AV, VGA, è cunnessione di rete, chì furnisce un supportu multimediale estensivu. cater to different user preferences.Additionally, si include cumunicazione di voce intelligente è e funzioni di rete, chì permette à l'utilizatori di accede facilmente à diverse risorse in linea cum'è video, Internet TV è ghjochi in linea.

Applicazione di u produttu

A scheda madre TP.V56.PB801 hè adattata per una larga gamma di applicazioni. Hè ideale per i novi custruzzioni di TV, chì furnisce una soluzione rentabile è efficiente per i pruduttori. In u mercatu dopu, serve cum'è una parte di sustituzione affidabile per riparà o aghjurnà i TV più antichi di 43 pollici. sistemi. A so versatilità face una scelta populari per a creazione di teatri in casa o per l'utilizazione in paràmetri cummirciali cum'è hotel, ristoranti è magazzini. In ambienti educativi è corporativi, a scheda madre TP.V56.PB801 pò esse aduprata in lavagna interattiva o display di presentazione.

descrizzione di u produttu 01 descrizzione di u produttu 02 descrizzione di u produttu 03 descrizzione di u produttu 04


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi